LG 43-Inch 4K UHD IPS LED Monitor 43UD79-Bsearch

LG 43-Inch 4K UHD IPS LED Monitor 43UD79-B

LG 43-Inch 4K UHD IPS LED Monitor 43UD79-B

bookmark_borderSave
Where's the price?
To negotiate the best possible price for our members, we must agree to hide our prices externally.


Add a comment...
I can taste a refresh of these panels coming this winter. It's about time for an update I think.
549.00 right now if you have a Costco card.
AxTd
Thanks
Holy crap i was actually looking to buy thus monitor. Thanks massdrop and ppl who made thus happen.
Are there any manufacturers that make a 48” 2k-4K monitor? I really want to set up a sim pit with 2x27” 2k monitors + 1 48” monitor in a PLP configuration.
Morphenox
Some Korean generic monitors do come in that size, gonna have to hunt them down on ebay.
I think HP or LG made a 5k monitor and I heard 8k is in the works.. But games and the media have yet to catch up with even 4k lol
Will this monitor work with Macbook pro at 60hz over usbc? I do not care about the charging issue.
Load 1 more comment
The usbc ports one the MacBook Pro are thunderbolt 3
JBean117
They will only function as TB3 if you purchase a specific TB3 cable as opposed to a USB type C cable.
Honestly, I joined the drop and then backed out after checking Massdrop's return policy. I don't think I'd ever buy a monitor without having a fully covered return option, especially not for only 10% off… If the discount was more significant (20%+), I would probably be willing to deal with it… ¯\_(ツ)_/¯
I would buy it if it shipped to Canada. :(
lmcquaid
You'll have to look elsewhere. MD ain't the place to buy a monitor from for international members any more.
Wheres the line between monitor and tv...?
Schmexy
TN panel, TV Tuner, “Motion Enhancements”, significant input lag, HDMI inputs only, 1 input at a time, no RGB color calibration, etc = TV

Size has nothing to do with it. :)
levifig
Also most monitors are'nt HDCP 2.2 compatible, which means you can't stream 4k video through netflix, amazon (and I think playstation)
How much for shipping it to Singapore? I am keen in buying.
60 Hz. Meh...
Load 1 more comment
MT-Wizard
...4K only runs at 60hz currently....
GhostTiger
Good luck getting above 60FPS in most games at 4K even with a 1080Ti