Novelty Shine Through Keycaps (3-Pack)search

Novelty Shine Through Keycaps (3-Pack)

Novelty Shine Through Keycaps (3-Pack)

bookmark_borderSave
Where's the price?
To negotiate the best possible price for our members, we must agree to hide our prices externally.



280 people have requested this, I'd be on board day 1 if these went back up. ;-;
I want this
Not sure if this has happened to anyone else, but one of my keycaps just broke at the stem. It still sits properly but there's a big chunk missing out of one of the sides of the +. Pretty surprised since it was on the right windows key and I don't press that often at all.
It was a black ( ͡° ͜ʖ ͡°) key, been in use since Nov 2016.
It's a bit of a joke that I ordered in May, Massdrop messed up and I'm still waiting for communication about my replacement order while other new orders appear to have been fulfilled weeks ago...
memememe
Was assured that my (now extremely late) order would be disaptched from latest delivery which would arrive on October 22nd. I patiently waited for the worst case scenario I was given - 3 working days for packing and 2 working days to receive shipment confirmation. 9 working days later and still no communication of any kind...
( ͡° ͜ʖ ͡°) / R2 / 1.5U = Tab and/or |\ ಠ_ಠ / R2 / 1.5U = Tab and/or |\ (´・ω・`) / R3 / 1.75U = Capslock ¯\_(ツ)_/¯ / R4 / 2.25U = left Shift (づ。◕‿‿◕。)づ / R4 / 2.75U = right Shift (╯°□°)╯︵ ┻━┻ / R4 / 2.75U = right Shift ಠ_ಠ / R4 / 1.25U = Modifiers like Alt(Gr), Ctrl ... ( ͡° ͜ʖ ͡°) / R4 / 1.25U = Modifiers like Alt(Gr), Ctrl ...
Copied from Makami. Hope this helps
Received the keycaps today, a full month early. Actually got the full set this time. gj, Massdrop.
Seems like the missing keycap from the May drop has finally shipped, 3 months after buying them.
I have bought these for my keyboard at work and they are already show damage at the sides, BUT I do have to add, I'm a programmer and they keycap that is fading is the shift key that is being used LOTS so it depends on your usage.
ESTIMATED SHIP DATE Oct 2, 2017 PT
Well at least they're not getting our hopes up! :)
Pinchie
they took two months to ship to me last time, Then they only gave me two keys instead of all three. It's been another two months and i'm still waiting, they just hit me up and told me it would be several more weeks as they had just made contact with the company.
http://blog.maxkeyboard.com/faqs/keycap-compatibility-and-size-chart/ Is this accurate?
What kind of keyboard uses R4 Shift keys and such?
Last time this drop came around I bought the Enter and Backspace keys (my order history doesn't specify the key profile or size) but I don't notice too much of a difference with my WASD keyboard, would putting an R4 on my R1 shift key look weird as hell?
jzen0
It will be correct on your keyboard.
R4 and R1 are the same, naming structure will vary from places.
Vira
Thanks!
Did this drop just become available again? Will it go better than the last time?
firozerakib
I wouldn't trust it. Just a warning.
It has been basically a full month now with no response from Massdrop. Shame, this was the first drop I took part of. Ability to deliver everything you paid for 6/10 Customer service for the parts you didn't get or otherwise 1/10 I wouldn't recommend massdrop to a single other person.
SystemSir
There was an answer on 20th, the missing caps are being shipped soon:
Hello, Almost there! Vendor has been preparing the orders to finally have them shipped to us in a couple of weeks (hopefully sooner than that!). Your patience is appreciated. Respectfully, Ava
c_r_z
Too little too late i'm afraid. Am I gonna be happy with my key? Of course I am lol. Does this change how I feel about what happened with my first drop? Sadly not.
Update: I waited like two/three weeks along with support but the vendor/manufacturer never responded with whether they would be shipping out the missing keycaps or not, so Massdrop ended up offering me a refund and I took it.
Support got back to me and told me to wait, no refund offered. Super annoyed.
update, i got a response via email and a refund for one of the keys. thank you support for clearing this mess up.
Kirami
did you have to return the ones that you already received? i was asked if i wanted a full refund for returning the partial package, i said no and now most recent update is that massdrop is waiting for new information and probably replacement units from the vendor.
Same only 2/3, until now no answer from Support
Ltcmdstone
I have gotten a response, it just takes a few days after you email. They were backed up.
Traumtrager
Yeah right after my Post i got the response Mail :)
Meh, same here. Even the invoice says 2 items...
2/3 here as well :(
Only received 2/3 as well disappointed.
Only got 2/3 I ordered. VERY disappointing.
Dan_The_Man
Still no response from Mass Drop Support :(
only 2 out of 3 arrived. very dissapointed
Kirami
same :(
Kirami
Same
Same issue, only 2/3 arrived. Missing my black ಠ_ಠ.
Load 1 more comment
Same only 2/3 showed up
Missing the same only in red.
Running into the same issue of missing keycaps. Only got 6/9 keycaps, funny enough one of the ones I'm missing is how I'm feeling.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Hope fully we get some feedback.
lungo_nango
So I just got an email back from support. They said they were looking into it with the manufacturer and will resolve the situation. Meanwhile, they asked if I would like a full refund after returning the keycaps that were delivered. I really want the keycaps so I wasn't interested in a refund but I would like to figure it out and get my missing piece!
So I got 2 out of the 3 in the order in the mail today. I contacted support as well but haven't heard back yet. Looks like others are also having similar issues. I really hope it works out in the end, as I really like the two keycaps I've gotten.
The ones I ordered are ಠ_ಠ / R4 / 1.25U (−$0.50) ಠ_ಠ / R4 / 1.25U ¯\_(ツ)_/¯ / R4 / 2.25U
I've received the ಠ_ಠ ones but not the ¯\_(ツ)_/¯ one. From the other comments it looks like different people are having different keys missing.
Fingers crossed...
So I got some of mine today but not all of them, should I be expecting a second envelope or should I contact support? (The packing list reflects only what I got in the package, not the entire order.)
Load 1 more comment
Same to all the above.
Only received 2/3 caps. No ಠ_ಠ came with my shipment and the packing slip listed only the other 2 items on it.
Contacted support but still no response yet.
yugo138
I'm in the same boat, only got 2 out of 3 keycaps.
I have these now for about a year and the edges are starting the show white area's sadly. so the quality isn't the best.
i'm getting 4 more r4 1.25u in color red, so I can match both sides of my rosewill rk-9000 v2 i just love the le lenny face XD
search

search
any chance this ships before July 31st?
GarrettT
no
Are any of these made for an Enter key? Thanks!
Load 1 more comment
Wait it saysthe 2.25u one is for R4 though.
Jont828
i have the r3 2.25u for my enter key, just like u saw on the picture i uploaded
Are they in Cherry or OEM profile? Thanks!
Jont828
OEM